Wednesday, June 16, 2010

極品好男聲



估唔到,咁都比我抽到,今年真的有運行呀~

我終於有機會聽老簫的現場演唱,太太太興奮了!!!

6 comments:

新鮮人 said...

我發覺十個女仔有八個都鍾意蕭生喎,
唔係話佢唔好,
不過唔知點解囉! =p

Green Rabbit said...

沒辦法,他一開聲唱歌,殺晒! 仲有如果係情歌的話,暈晒!

加上他眞人有點害羞、有點省話、有點率眞又有點惹笑,容易惹人喜愛!相比起同期的林宥嘉及楊宗緯,他更有觀衆緣。

當然,中意他跟中意木村戓奇洛李維斯是不一樣的啦~

咁你宜家會唔會明D呢呵? ^___^

新鮮人 said...

叫做明多少少囉,
不過我又無咁嘅感覺喎,
可能男人同女人嘅想法唔同囉!

Green Rabbit said...

男女大不同?

不過,JAM始終是很有才華的,而我也是欣賞他的才藝多於造型。

新鮮人 said...

才華這東西,
有時係一種感覺!
哈哈哈~~

Green Rabbit said...

:P X 1000000