Sunday, November 07, 2010

轉性



上年秋天時買的,斷斷續續用了一整年,終於榮休,係用到一滴都冇果種,算少有啦,因為我無耐性,用用吓會懶用、少用、唔記得用、或者用第二隻~;p

它其實表現不俗,保濕能力高又質地清爽(我最怕又厚又「笠」的面霜~),用後膚色也不錯。

不過,我依然要移情別戀,因為世上實在有太多super cream啦!相信很多姊姝會了解我的呵呵~



剛轉了用L'Occitane這個,它跟Origins的MAD都一樣易吸收,只略嫌前者香味濃了些。

其實我心思思想下次用這個系列,sale屎姐姐給了我全套sample,太誘惑了!



這個我也想試呢~



不過我的皮膚很敏感,要睇定D先敢試了。

No comments: