Sunday, September 09, 2007



因為即將起程前往德國的關係,這個星期吃了三幾頓生日飯,感覺像是做女王一樣嘆^ v ^

星期五,再次在鎌記打邊爐,十幾人場面真係異常震撼,多謝各路工友鼎力支持。難得昔日工友阿業也來贈慶,之後Sa與我更力邀他小組唱K,順便充當一下我們的戀愛顧問,小兄弟翌日還要上班,咁樣陪我地顛,認真唔話得,夠朋友!

星期六,在Joven悉心安排下,去了京士頓街的Le Pain Grillé(我第一次去咋!),與Jen & Eric一齊慶祝! Jen與我的生日只差兩天,去年九月才跟她在某一次K局相認,後來驚覺大家有很多「倒模」的興趣、經歷及思考模式,今年有幸跟她同埋佢個肥相公慶祝生日,份外興奮! 這頓飯超美味,原來每間Le Pain Grillé的拿手菜不一,這店的海鮮很讚,詳見這裡(我又偷懶了咔咔咔)。說實在的,真要萬分感謝Joven跟Wilson的心思,十分窩心。

Jen送的兔仔杯,可愛得令人愛不釋手! 還有Joven的橙味香水,好清新,是L'Occitane耶! 唔…要同爽身粉味香水爭寵了~呵呵~

另,多謝肥相公的祝福,好有心思,是雙重意義呢! 好,咁我就面也不紅的收下 <-- 唔知醜呀> o <~~



願望年年做女王!

4 comments:

新鮮人 said...

祝你萬事勝意,
工作順利!

最重要青春常駐,
永遠十八歲! :)

Asuka said...

今年能夠一齊慶祝生日,真係好特別,其實我從未試過跟同月生日的朋友慶祝生日的,當然因為我大部份好朋友都是春夏出生的。關於生日會,我都有不少童年回憶的,我幼稚園的最大不快樂,就是三年來都沒.有.生.日.會﹗因為9月是開學月,老師大概忙得很,所以10月打後才會有每月生日會。每年看着其他同學可以跟同學們一起慶祝生日,我不知有多羨慕。
另一件,就是外婆替我搞的生日會。那時我地屋企完全唔興搞生日會,長輩生日就會出外吃生日飯,細路仔就係咁咦俾封利是。但唔知點解某年外婆竟然替我搞一個生日會,係有生日蛋糕架,仲有好多嘢食,最開心係外婆叫埋她的街坊麻雀腳的孫仔孫女來我們家替我慶祝﹗於是我終於有了一次生日會了﹗但最爆嘅係,我果晚係發高燒囉,所以成晚只可以吃外婆另外弄的食物,而party上的美食和蛋糕,就全由其他小朋友幹掉。我還記得自己坐在沙發上,個頭又熱,個身又攰,望住其他小朋友玩到好似係自己嘅生日party咁,我真係眼淚心裏流呀陰公﹗
其實呢,不如下年我地去麥當當搞咯﹗聽人講話好似好開心架﹗~~

希望我和妳嘅生日願望快快實現~~
再次祝妳嘅德國之行滿載而歸,身體和精神都食飽飽﹗~

Green Rabbit said...

新鮮,多謝呀!我年年28都偷笑>___<~

大家咁話啦!相信你地新鮮一族都會ok青春常駐喎~呵呵~

Green Rabbit said...

壽星女,我好開心可以同妳一齊慶祝生日~wink~wink~

多謝祝福呀! 似乎今年9月是許多virgo人生中的一個轉捩點,就讓我們都踏上通往夢想的康莊大道吧!

我的童年回憶是沒有生日會的。因為暑假過後剛開學,無論是同學仔和老師都要warm up,尚未有閑情替我慶祝生日。也許這就是生於9月的遺憾吧!

至於妳最爆嘅生日會,令我想起我那兔兔姨甥女在第一次小學旅行前一晚發高燒,大概是太緊張了,真正是未出發、先興奮;-)

好﹗無論是身在那個城市,下年我地一齊去麥當當搞生日會﹗