Tuesday, November 27, 2007

最怕改壞名

J介紹了這個好玩的給我試。結果是:

你的姓名對考試運影響~不太理想,是一缺點頗多的名字!!--> 偷懶貪玩指數74分 (冇鬼用-_-)
你的姓名對事業運影響~普通,吉凶皆有,不是很理想!!--> 犯小人指數54分 (衰!)
你的姓名對愛情運影響~普通,吉凶皆有,不是很理想!! --> 釣得金龜婿指數42分 (慘!)
你的姓名對財富運影響~大吉,難得一見的好姓名!!--> 富翁潛力指數96分 (真係*0*)

我覺得整件事好詭異,冇考試、事業、愛情運,最終我的財富怎樣來? 難道我要撈偏門~呵呵呵~

4 comments:

新鮮人 said...

請問六合彩下期你有物心水呢?? :p

Green Rabbit said...

我不嬲冇中獎命喎>__<~
心水就係 --> 買買買!!!

mad dog said...

唉, 除咗財富係上吉, 其他全部都"很不理想"... 真淒涼!

Green Rabbit said...

mad dog, 我真係好慘情o架>__<~

冇考試運就算啦(一把年紀了唔駛啦…),至於事業運嘛,如果有財富運補補都OK啦。。。最慘係冇愛情運嗚~嗚~嗚~