Sunday, March 16, 2008

小時候之一



我發覺, 我擁有的童年照寥寥可數, 在未入學前拍下的更少之又少, 記憶中這張該算是最早的了, 故十分十分珍貴。

相中的我應該係剛剛扭完計(我知o架呵呵~), 仲被人氹緊要乖乖坐定定映張全家褔, 就連當年我的至愛 -- 小狗「大黃」也要出動, 真係當正佢一家人呀=P

有相為證, 我自幼已很喜歡狗。

同埋頭髮剪得超短(激動中)!! 嗱我之前真係冇呃你o地o架!

人o地明明係女仔嚟, 點解攪到我好似個大頭仔咁? 嗚嗚~冇天理呀!

2 comments:

新鮮人 said...

你講開至講吖,
真係幾似個大頭仔喎!
哈哈哈哈~~~~ =p

Green Rabbit said...

>__________________<~

唉我細細個已出名大頭突額...