Tuesday, May 29, 2007

Black Jack



大R給我的日本手信,嘩嘩鍚晒妳呀

因為。。。我真係好鍾意Black Jack架!!

等我遲d揾埋蓓蓓同佢一齊

4 comments:

新鮮人 said...

我都是喜歡佢以前叫『怪醫秦博士』多啲! ^0^

Green Rabbit said...

收到。作為一個故事與劇集,我自己都prefer『怪醫秦博士』的叫法,但作為一個人物或暱稱,又都幾喜歡Black Jack呢個名(是私底下的偏心吧*.^)e.g. DiCaprio's Jack in "Titanics", Jack Jack in "Mr. Incredible" and others 。。。

Dilly Dally said...

And also 點Jack?

Green Rabbit said...

haha this is a cool gag ^^