Saturday, May 26, 2007

Friday Relaxer (2): 繼續茹素

這個星期與素菜特別有緣,看完兩個展覽又再茹素。這下不是刻意的,因為早就約了朋友在貴德宮吃私房素菜。之前也試過(今年的姊妹團年飯就在這裏吃),感覺很讚!這兒的菜式國際化得很,集印、日、泰、中、西餐於一身,十分有心思有創意,勇於破舊立新,賣相口感妙極,令人嘖嘖稱奇!

證明一個人的時間放在那裏是看得見的。


這一頓飯的份量真不少,足十道菜,好滿足。雜錦冷盤最討好,簡直百嚐不厭,有素壽司、素火腿(質感好似)、酸薑皮蛋以及中間最精彩的部分--蔴醬伴抽子+黑芝麻豆腐(口感似布甸)。炒雜果瓜粒算是夏日特色吧?加入了荔枝好清甜醍胃。真好,青菜也有兩道:1)杞子野菌皇帝菜及2)温室豆苗,中間是白蘿蔔釀素魚滑和味似蟹羔的東西(好神奇!)。

還有…
1. 涼瓜炒蛋 -- 好清好好味,一點也不苦
2. 餃子+小籠包 -- 幾好,不過不失啦
3. 煎茄子 -- 沾一點mayonnaise(算是吧?!)加小芽菜即時會好好好好味:)
4. 炸腐球 -- 好像不太特別
5. 咖哩雜菜配紅白飯 -- 很惹味但可惜冇假魚蛋(好好嚼架!)
6. 素湯 -- 還是較喜愛以南瓜煮的「蟹皇羹」;p
7. 甜品 -- 趕住走,忘了是什麼^.*

但我還是懷念之前吃過的冬蔭功魚塊和芝士焗日本年糕,下次跟老闆娘request一下先。

貴德宮皇廷素宴
地址:灣仔灣仔道140號明豐大廈一樓B舖
電話:2838 6506
價錢:晚餐$198位(九至十道菜)

2 comments:

Asuka said...

容許我肉麻一下~~
兩次吃貴德宮,最有印象都是跟肥相公有關的菜式--芝士煎釀茄子及黑芝麻豆腐--因為每當我吃這美味茄子時,都會諗起肥相公的垂涎樣(起勢問我唔鍾意茄子點解又咁快食鬼咗成日想喉住我果舊),仲有他超愛的豆腐(他愛豆腐愛到一個程度係他的icq名係叫tofu﹗﹗﹗),每次一知道有好味新奇的豆類製品便諗起要預埋肥相公一份。
哎呀俾佢霸佔左唔少食物記憶﹗﹗~~
肉麻完畢,請勿打我~~~
其實呢,其他菜式都好好味,我第一次吃真係吃得好開心~~

Green Rabbit said...

唔肉麻!唔肉麻!妳阿肥相公又的確係好鬼趣緻,有關茄子的、狗掍牛腩的及2蚊一啖味精的軼事都超爆笑^o^

哦原來是豆腐人...好咁下次有豆宴預埋佢個份。