Tuesday, May 22, 2007

掃走陰霾

(這篇文章之前出了一點問題,今天在這重新發布一次。)

這個週末真掃興。雨,從星期五下午起便下個不停-___-!!

在灰濛濛、濕漉漉的日子,卻絕不可讓心情變壞!

星期六中午跟Joven在威靈頓街一家泰國菜小館(忘了名字;-p)吃了一頓價廉物美的午餐,那碟炒金邊粉好美味!

下午跟virgomate去看林風眠的展覽,真的令人心花怒放。這次展品又多又珍貴,很值得看。這些都是我喜愛的作品,瀟灑用筆,奔放用色,應豐富的豐富,應簡約的簡約。

左:《立》 右:《鳥》

左:《靜物》 右:《秋色》

(一齊睇:看林風眠畫展雜感)


晚上在Nobilduca晚餐,食物過得去啦,不過Jen&Eric你們提供的笑彈(以八達通那個最標眼水^^)是雨中陽光呢!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

星期天仍是下雨,唔想出街呀>____<

不過想到昨天吃吃吃,便自動自覺去做了一個鐘cross trainer,不然下次見到阿教練時又要接受地獄式訓練了…唉不過呢d exercise真係好鬼悶架!

苦力完畢真是人也輕了,但胃口也不大好,只簡簡單單做了這個白粥,在冰箱找來喜愛的吞拿魚和西洋菜(city super買的,好乾淨,稍為洗洗便可以了,啱晒我這類懶人^o^),加起來好美味呢﹗最重要是低脂有營養,沒有罪惡感呵呵~o~

天氣差,心情可以是好的。忽然想起喜愛陰天的冰,這個週末你就得戚啦! 哼 ~

4 comments:

Anonymous said...

re Nobilduca,加上早兩日跟友人去Stage cafe吃飯,先發現LCX的餐廳好似跌晒watt咁(即係唔計好鬼貴的Habitu那類啦),又少了選擇 =((

re 你的私房粥,你唔講,我真係以為係酒樓吃的粥,個look好似好複雜的粥呢~~

Green Rabbit said...

算啦Nobilduca食物都ok既但略嫌佢over-priced.

我的王老五餐(知道嗎?我是名乎其實的王老五呀!)是省功夫+創意之作(好聽是創意,真相是監粗黎*_^),是有點複雜...因為要把冰箱僅有的撈埋一碟,獻醜啦(不過ok好味架,可能係d菜及魚本身好味)。

Asuka said...

我明啦﹗「王」老「五」~~~咁都俾你食到字~

Green Rabbit said...

係好多好多人迫我食架...嗚嗚~~

唔制,才不要當王老五>___<~